kameran stekarna mamman kiwifågeln och virusen

Tyvärr så har jag stött på lite problem med fotograferandet för min kamera har gått sönder.

En dag förra kom utomjordingar och hämtade den och lämnade tillbaka den i småsmulor, himla illa.






Men jag ska fixa det här, ska fixa en (ny) kamera. För tyvärr tror jag att det kan bli svårt att laga den gamla, jag har försökt litegrann men jag tror att den ska få bli ett par psykadeliska glasögon istället. Fortsättning följer!

Tills dess får ni hålla tillgodo med lite bilder från för nån vecka sen, på det senaste jag gjort i verkstan. Det är en kille i min klass som har döpt Stekarna och Mamman, och eftersom han gjorde det så klockrent så har dom fått behålla namnen. Kanske följer fortsättning på det här med, i form av en berättelse...?



Stekarna
Tänk små jäsande stureplanskids som har varit ute och svirat lite för länge. Dom tror att dom är så himla snygga i sina svartvita stilrena kläder men pyser över åt alla håll och färgen rinner av. Snart flyter dom ut på marken i små blöta pölar. Inte så jävla coolt!:) (fast en fin bakgrund har dom fått).



Mamman
Min älskling är den lilla gröna till vänster som ser ut som en liten kiwifågel. Den större till höger ser ut som värsta bullmamman och är säkert jätteöverbeskyddande.

Virus
och slutligen mina älskade virus som föddes mitt i svininfluensahysterin.

Kommentarer
Postat av: C

JAG GILLAR'T!

2010-03-10 @ 21:02:35
Postat av: Paula

Wow vad snyggt!!

2010-05-04 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0